Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is a book about giving people power. It is written in a style that makes community development, adult education and collective action accessible to community workers, adult education tutors and students as well as committed citizens. The author, with extensive experience of adult education and community action, examines how teaching via logical discourse, storytelling, critical thinking - and the linking of the ideas of social theorists such as Freire, Alinsky and Gramsci with community concerns about the changes driven by neoliberal policies - can generate political awareness and collective change. By providing examples of group development processes, listening skills, constructive conversation, question posing, and group focused analyzes of community work problems, the author delivers an understanding of how educators and students can learn effectively together to stimulate insight, combat power structures, assess and realize community needs, manage conflict, generate leadership and work in partnership to implement successful regeneration strategies. ,