Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
For seventeenth-century connoisseurs, the beauty of a painting was not nearly as important as the passions that could be seen in it; these were the soul of the work. Fear, sadness, surprise, anger, lust and love--the full range of human emotional life can be found in works by painters such as Rembrandt, Frans Hals, Jan Steen, Maerten van Heemskerck and Cornelis van Haarlem, who were required by patrons and viewers to convincingly depict human feelings in their scenes. In Emotions, published to accompany an exhibition at the Frans Hals Museum, art historian Gary Schwartz examines this under-explored preoccupation in Dutch Golden Age art through a selection of sixteenth- and seventeenth-century history paintings, genre scenes and portraits.