Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is about impact of emotional intelligence on job satisfaction in university teachers. Emotional Intelligence is a master skill, a capability that intensely affects and other abilities, either facilitating or interfering with them and job satisfaction is peoples' effective relation to their work role, and a function of the perceived relationship between what they wanted from the job, and what they perceived it was offering. Emotional Intelligence theory of performance had direct applicability to the domain of work and in predicting excellence in all jobs from sales to leadership. Goleman believed that increased understanding of emotional intelligence allowed individuals to flourish in their lives, as citizens in their communities, and on their jobs.