Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Implementing e-services is a central strategic imperative for many consumer related businesses and while the technology protocols are developing quickly, little is known about how consumers perceive and evaluate e-services, as well as what attributes of the human computer interface e-service providers can use to encourage rapid consumer adoption. Customers use the new technologies to produce and consume services without direct personal contact with companies. Electronic services can be utilized to deliver the products and services effectively. In other words, it can transform and mechanize the customers' relationship and marketplace. Consequently, several firms have been already begun or have plan to develop and implement the e-service to expand their performance effectiveness and efficiency. In this book, the concepts of e-service technology are discussed and afterward, e-service applications, properties and security will be explained. In brief, by reading this book, reader will gain knowledge about e-service definitions, characteristics, applications, different categorizations, domains, types, security, advantages, barriers, and challenges.