Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El juego espontáneo habla de la idea de juego: del juego de la vida. De jugar de la forma más natural y saludable que sea posible nuestra propia existencia; de jugar con la seriedad de la que habla Nietzsche: el niño, cuando juega para divertirse, tiene que jugar en serio. No aborda los juegos reglados (game) sino el juego espontáneo (play). EI juego coma articulador esencial de la vida, propia y de relaci6n. EI juego homo medium, como lubricante para vivir y existir. jugar es hacer, actuar. AI jugarse hilvanan la creatividad, la vida, la identidad, la salud, el humor, la cultura. Se juega en un espacio transicional -común, compartido- de fecundaciones cruzadas. En palabras de Friedrich Schiller, el hombre solo juega cuando es humano en la acepción plena del término y solo es plenamente humana cuando juega. Poco se ha escrito sobre el juego. De este asunto se han ocupado de forma general autores como Platon, Schiller, Baudelaire, Nietzsche, Freud, Duchamp, Wittgenstein, Fink, Caillois y algunos otros; y de forma específica, Johan Huizinga y Donald Winnicott con Homo ludens (1938) y Realidad y juego (1971) r