Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El Jardín de Flora Autóctona de la Universidad de Jaén (JFA) es un espacio rico en biodiversidad que representa más del 7% de la diversidad florística de la provincia de Jaén. Aunque se inauguró en 2015, es un espacio aún desconocido por la comunidad universitaria y por la ciudadanía. Con el fin de potenciar el JFA como recurso en la enseñanza de las ciencias e integrar prácticas docentes innovadoras conectadas con los Objetivos de Desarrollo Sostenible, se presentan dos itinerarios didácticos en el contexto del JFA, uno sobre las adaptaciones de las plantas y otro sobre la polinización y dispersión de frutos. También se propone una serie de actividades educativas para su realización antes, durante y después de la visita al JFA.-----------------------------The University of Jaén Garden of Native Flora (GNF) is a space rich in biodiversity that represents more than 7% of the floral diversity of the province of Jaén. Although it was inaugurated in 2015, it is a space that is still unknown by the university community and the public. To enhance the GNF as a resource in science teaching and to integrate innovative teaching practices connected with the Sustainable Development Goals, two didactic itineraries are presented in the context of the GNF, one on plant adaptations and the other on pollination and fruit dispersal. A series of educational activities are also proposed to be carried out before, during and after the visit to the GNF.