Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Este libro divulga y da a conocer la evolución y consolidación del conocimiento teórico de la educación en España, tan necesaria y pertinente en el contexto actual del Espacio Europeo de Educación Superior. La contribución más valiosa de este libro es el enfoque interdisciplinar que ha permitido la combinación del análisis histórico y el epistemológico, como se puede comprobar en la mayoría de los capítulos, que se organizan en tres bloques complementarios: en primer lugar, se analiza la genealogía disciplinar de la pedagogía desde diferentes enfoques y perspectivas; en segundo lugar, se profundiza en los actores o protagonistas del desarrollo de esta disciplina en el contexto universitario, y, en tercer lugar, se plantean las directrices actuales de la Teoría de la Educación. Tal análisis, que ya ha sido realizado en otros países o, en el nuestro, en otros ámbitos disciplinares, era necesario desarrollarlo en el entorno de los estudios de pedagogía, magisterio y educación social de nuestras universidades. Por ello, esta obra constituye un manual de referencia para los alumnos de grado y posgrado que cursen estudios en las Facultades de Educación, Humanidades y Ciencias Sociales de las universidades españolas.