Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
'In these pages you will find a rich mixture of the best in leadership and organisation development practice and theory, based on a lifetime of studying and applying the principles of why some healthcare organisations succeed and why some fail.' This inspirational book analyses the attitudes and disciplines which make people and the organizations for which they work more effective, more productive and generally more successful. The author, who has experience of working in healthcare and manufacturing and with senior civil servants, and is also familiar with key academic literature, sets out a highly practical combination of practice, theory and policy applicable in a wide variety of healthcare situations. Now revised, including an entirely new chapter on being patient-focused, this remains an invaluable resource for health service leaders and future leaders including managers, clinicians, policy makers and academics.