Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
First Published in 1998. This is Volume VI of twenty-eight in the Sociology of Education series. Post-war plans for the reshaping of the school system in France have succeeded and superseded each other with confusing rapidity. They reflect the vigorous attempts of intelligent Frenchmen to construct an educational system that will be adequate for the resurgent, industrial, prosperous, democratic country whose mission as a model of civilization and enlightenment they still proclaim. Despite these measures dissatisfaction with the school system, its syllabuses and its methods continue to be felt acutely, with the principles of reform have been lengthily debated by the various professional, social, political and religious groups in France. The resulting legislation has brought about changes with which nobody is content. A major purpose of this book has been to allow the various protagonists to speak for themselves.