Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
First published in 1998. This is Volume X of twenty-eight in the Sociology of Education series and presents a sociological study of the impact of war on English education from 1939 to 1943. Initially written in 1944. The relationship between the educational system of the social order is being increasingly realized, with the conclusion that education is one of the instruments for promoting the development of society, so if a new order is desired then a new order of education is also required. This book looks at the effects of the war and evacuation of children on the educational system via four processes: the disintegration, recuperation, adaptation and ferment.