Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This paper explores the principles and practices of marketing management, emphasizing its critical role in achieving organizational objectives. Marketing management involves the strategic planning, execution, and assessment of marketing activities to meet customer needs and enhance brand value. The study examines key components such as market research, segmentation, targeting, positioning, and the marketing mix (product, price, place, promotion). Additionally, it highlights the impact of digital transformation on marketing strategies and the importance of data-driven decision-making. By analyzing case studies and current trends, this paper aims to provide insights into effective marketing management practices that foster competitive advantage in today's dynamic market landscape.