Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Following on from the seminal book The Early Career Framework: Origins, Outcomes and Opportunities (2022) edited by Tanya Ovenden-Hope, this new book written by Tanya Ovenden-Hope and Holly Kirkpatrick explores the expectations set by the Teacher Recruitment and Retention Strategy (2019) and insights into the experiences of those closest to the ECF. Ovenden-Hope and Kirkpatrick examine the 'golden thread' of teacher training and professional development since 2019, focusing on the lived experiences of ECTs and mentors in Year Two of the ECF, and offering provocations to understand the successes and failures that led to a revised framework of training and development with the ITTECF. ECT attrition remains high in England with one quarter leaving teaching within three years. As a strategy for teacher recruitment and the retention, it will be interesting to see if the ITTECF does better than its predecessor frameworks.