Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
'e-Business Strategies for Virtual Organizations' enables IT managers and directors to develop and implement IT strategies and infrastructures for new models of doing business based on the Internet. The authors provide a brief introduction to the concepts and strategic issues surrounding information warfare, managing organizational knowledge, and the information economy. The virtual organization is now an important business model for contemporary business organizations and the flexibility and adaptability of the virtual organization make it ideal for survival in today's highly competitive and dynamically changing markets. Modern corporations may utilize some of the features of the virtual organization to develop the ideal organization to a greater or lesser extent depending on individual business circumstances. This book covers the issues involved in planning, realizing and managing such a virtual organization, and the role of information and communication technologies in supporting virtual organizations and virtual organizing is addressed throughout.