Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dyadic Developmental Practice (DDP) has evolved from a direct therapeutic model with children and adopted or foster parents, to a way of supporting interactions, deepening understanding and building relationships through mainstream attachment and trauma-focused work within children and family services. This book will be the first to offer DDP approaches and adaptations when supporting children and adults with an intellectual disability (ID). The authors outline the key concepts and frameworks used in DDP, illustrated through a range of case studies and practice examples. The book considers all elements of DDP including psychotherapy, parenting practices and PACE, as well as offering ways to draw on the DDP framework to enhance PBS-focused work within services. Including key resources developed for future training and supervision, Dyadic Developmental Practice and Intellectual Disability is written in an accessible style for health workers and social care staff.