Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Does PR rule the world? is a study into the primary definers of travel journalism, asking an essential question: do journalists decide what is and isn't news on their own, or do public relations experts manipulate the news to their agenda? Through the prism of one event, the launch of easyCruise from easyJet founder Stelios Haji-Ioannou, James Wallman investigates one of journalism's most pressing dilemmas. Featuring insights from media commentators Noam Chomsky and Stuart Hall, as well as interviews with journalists - including the Mail on Sunday's travel editor Frank Barrett and the Financial Times How to Spend It's deputy editor Claire Wrathall - Wallman analyses whether it's journalists or PRs who ultimately decide what is and isn't news, answering the key question: does PR rule the media world?