Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In a letter to Bettina Funcke, dOCUMENTA (13)'s Head of Publications, New York-based poet Kenneth Goldsmith ( 1961) weaves the strands of his artistic practice into an overall picture of his work. He begins with the online archive UbuWeb, which he founded in 1996: a noncommercial platform where he collects and presents material from all areas of avant-garde artistic production (poetry, film, video, sound, etc. The descriptions of his work on UbuWeb, as a writer (who retypes existing texts), as a host of a weekly radio show (who reads out other DJs' set lists and texts from blogs), and as a professor of English literature (who teaches "uncreative writing"), together with theoretical and poetic inserts, condense to a complex reflection about poetry under the influence of appropriation.