Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Winnaar PIM Marketingliteratuurprijs 2024 BAM Marketing Book of the Year 2024 Hoe communiceer je over je inspanningen rond duurzaam ondernemen vandaag en morgen? Doe je dat luid, stil of helemaal niet? Is onder de radar blijven een slimme manier om kritische stemmen stil te houden? Of laat je met stilzwijgen een gouden kans liggen om je merkverhaal uit te dragen? Hoe de marketing en communicatie over duurzaamheid aan te pakken, is vaak nog een groot vraagteken bij professionals. In Do tell geven vier ervaren marketing- en communicatie-experts een antwoord op deze vragen. Met hun stappenplan helpen ze bedrijven en organisaties een authentiek, geloofwaardig en gedragen duurzaamheidsverhaal te creëren en succesvol over hun duurzaamheidsinspanningen te communiceren.
"Do tell; verander het verhaal. Red de wereld. In een gevecht tussen een verhaal en een feit, zal het verhaal winnen. Dat maakt vertellers cruciaal in de cultuurverandering die we nodig hebben voor een duurzamere manier van leven." - Solitaire Townsend, Futerra "We hebben nood aan briljante marketeers om een verschuiving naar een duurzame toekomst mogelijk te maken. Marketing is het zenuwcentrum voor waardecreatie dat acties en innovaties van een bedrijf verbindt met mensen die er de impact van ondervinden." - Dr. Victoria Hurth, Cambridge Institute for Sustainable Leadership "Ook merken en bedrijven moeten de mouwen oprollen voor een duurzame samenleving. Dit topboek Do tell duwt duurzaamheid als een absolute kans omhoog in elk marketing- en communicatieplan. Én het legt heel concreet uit hoe zo'n plan te realiseren. We moeten er allemaal - hier en nu - mee aan de slag." - Marc Michils, voorzitter Kom op tegen Kanker