Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Laat je niet vertellen wat je moet doen, maar ontdek zelf wat werkt. In DIY Goeroe leer je wat jou drijft, hoe je meer uit jezelf en je carrière haalt en hoe je jouw relaties met anderen versterkt.
Laat je niet vertellen wat je moet doen, maar ontdek zelf wat werkt. Aan de hand van de twaalf thema’s in DIY Goeroe leer je wat jou drijft, hoe je meer uit jezelf en je carrière haalt en hoe je jouw relaties met anderen versterkt.
Je kijkt met een bril, een microscoop en een satelliet. Van binnen naar buiten, en van buiten naar binnen. Naar jezelf, je interacties met anderen en naar je team. Met verrassende inzichten die je speels uitdagen en soms stevig confronteren. Met DIY Goeroe word je een kritische zelf-ontwikkelaar.
Raymond de Looze (1976) is bedrijfskundige en jurist, die zich na een internationale projectencarrière toelegde op zijn ware passie: de ontwikkeling van mensen. Maar dan anders. Geen theoretische modellen, geen pretenties, geen terminologie, geen quick fixes.
Raymond geeft geen standaard antwoorden of ‘doe wat ik zeg’ lijstjes, maar stelt vragen die je steeds een nieuw perspectief opleveren. In een stijl alsof je samen aan de koffie zit.
Wie dit boek koopt, krijgt twee exemplaren. De Homie edition en de Nomad edition. Homie houd je zelf, Nomad geef je door. Zo ontdekt Nomad elke maand een nieuwe lezer.