Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The rapid development of electronic commerce has given rise to a new generation of commercial practices and the need to address the issue of resolving disputes arising out of such practices; only recently has attention been paid to this area. The issue of dispute resolution is extremely important because the dispute mechanism used will largely influence the attitudes of merchants and consumers at large, which will in turn determine the fate of electronic commerce. This issue has been discussed at various forums, however, no book has yet been published on the above topic. The present book provides a comprehensive analysis of the law and practice relevant to dispute resolution in electronic commerce. Anyone interested in E-commerce Law or dispute resolution, or conducting business over the Internet will find this book particularly useful.