Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Through art children make sense of their experiences and the world around them. Drawing, painting, collage and modelling are open-ended and playful processes through which children engage in physical exploration, aesthetic decision-making, identity construction and social understanding. As digital technologies become increasingly prevalent in the lives of young children, there is a pressing need to understand how digital technologies shape important experiences in early childhood, including early childhood art.
Mona Sakr shows the need to consider how particular dimensions of the art-making process are changed by the use of digital technologies and what can be done by parents, practitioners and designers to enable children to adopt playful and creative practices in their interactions with digital technologies. Incorporating different theoretical perspectives, including social semiotics and posthumanism, and drawing on various research studies, this book highlights how children engage with different facets of art-making with digital technologies including: remix and mash-up; distributed ownership; imagined audiences and changed sensory and social interactions.