Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die digitale Transformation ist ein entscheidender Erfolgsfaktor für das Geschäftsmodell "Management Consulting". Unabhängig des Beratungsprodukts stellt der interne Nutzen der Digitalisierung für viele Managementberatungen derzeit dennoch eine große Herausforderung dar. Effizienz, Flexibilität und Struktur gelten momentan als die wichtigsten Auswirkungen der digitalen Transformation, während die eigentliche Beratungsleistung eine untergeordnete Rolle spielt. Désirée Wehner diskutiert die Notwendigkeit einer Anpassung des traditionellen Beratungsmodells und bietet praxisorientierte Empfehlungen, um die positiven Einflussfaktoren der digitalen Transformation zu nutzen und den damit verbundenen Handlungsdruck zu bewältigen.