Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Der Autor untersucht anhand des Beispiels der Einführung japanischer Studenten in die technisch-naturwissenschaftliche Fachsprache Probleme der Didaktik des Deutschen als Fremdsprache. Ausgangspunkt ist eine historisch fundierte Analyse der Situation des Deutschen als Fremdsprache in Japan, sowie eine sprachwissenschaft- lich begründete Analyse der technisch-naturwissenschaftlichen Fachsprache. Darauf aufbauend gelangt der Autor zu einem differenzierten Curriculum und zu einer didaktischen Bestimmung möglicher Unterrichtsstrategien.