Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book presents a study of interprofessional education within a health care setting. It explores the processes and outcomes related to the development and delivery of a practice-based interprofessional education initiative based in the UK. The study focuses on the collaborative activities of a steering group in developing this initiative and the experiences of students and facilitators who participated in a pilot version of the initiative. Findings from the study indicated that while a number of successes were achieved in the development and delivery of this interprofessional initiative, a range of internal and external challenges were also encountered. Four interlinked factors - enthusiasm, backstage work, negotiation and group development - emerged from the study as key in understanding the development and delivery of this interprofessional initiative. The book goes on to offer a series of recommendations for the successful development and delivery of interprofessional education across a range of health care settings.