Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
It is not easy to make a decision between aesthetics and usability aspects: which one needs to be given more consideration? Usability and aesthetics, two primary factors in designing e-commerce websites, have been a subject of debate between usability specialists and graphic designers. The first group believe that usability is the key for a successful e-commerce website while graphic designers consider that aesthetic design of the website is the main factor that affects customer behaviour in purchasing online. However, in setting priority in website designing, designers should reflect on customers perception towards the website. In this book one travel website is selected as a case study to evaluate with the aim of providing designer with useful information to enhance website designing, specifically travel websites.