Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
German description: Was macht gute oder weniger gute Schulerleistungen aus? Und wie konnen wir sie als Lehrkrafte angemessen und differenziert beurteilen? Das Thema Leistungsbeurteilung ist fur Schuler, Eltern und Lehrer stets ein heisses Eisen. Nur selten sind unsere Schulerinnen und Schuler auf der Grundlage der Leistungsbeurteilung in der Lage, zu erkennen, was sie konnen bzw. nicht konnen und wie es ihnen kunftig gelingt, vorhandene Fahigkeiten auszubauen und Schwachen zu beheben.Das Autorenteam zeigt anhand zahlreicher Beispiele aus der binnendifferenzierten Unterrichtspraxis, wie die Erhebung, Beurteilung und Bewertung von Leistungen gelingen und weiterfuhrende Perspektiven eroffnen kann.