Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In der deutschen Konsumgüterwirtschaft sind Industrie und Handel mit den gleichen markt- und verbraucherbezogenen Veränderungen konfrontiert. Diese unterliegen der Marktstagnation, dem Kostendruck aufgrund der ansteigenden Gemeinkosten und der Preissensibilität des Konsumenten bei gestiegenem Qualitätsbewusstsein. Der Interessenkonflikt von Industrie und Handel lässt die Wünsche des Konsumenten meist unberücksichtigt. Die Intransparenz bezüglich der Prozesse des Partners in der Wertschöpfungskette stellt ein Hauptdefizit in der bisherigen Form der Zusammenarbeit dar. Der Autor Andreas Kühnel stellt die Ziele, Strategien, Implementierungsansätze und Probleme der Demand Side von Efficient Consumer Response am Beispiel der Vertriebslinie real,- SB- Warenhaus GmbH im Handelsunternehmen METRO AG dar. Die Strategien Category Management, Efficient Store Assortment, Efficient Promotion und Efficient Product Introduction bilden die Schwerpunkte der Analyse. Das Buch richtet sich an Entscheidungsträger der Handels- und Konsumgüterbranche, an Wirtschaftswissenschaftler, Manager und an alle Interessierten.