Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Throughout distressing cultural battles and disputes over child care, each side claims to have the best interests of children at heart. While developmental scientists have concrete evidence for this debate, their message is often lost or muddied by the media. To demonstrate why this problem matters, this book examines the extensive media coverage of the NICHD Study of Early Child Care and Youth Development - a long-running government-funded study that provides the most comprehensive look at the effects of early child care on American children. Analyses of newspaper articles and interviews with scientists and journalists reveal what happens to science in the public sphere and how children's issues can be used to question parents' choices. By shining light on these issues, the authors bring clarity to the enduring child care wars while providing recommendations for how scientists and the media can talk to - rather than past - each other.