Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Desde hace casi tres décadas, el concepto de estrategias de aprendizaje está siendo centro de atención en la investigación y práctica docente de las lenguas extranjeras. A pesar de ello, existe poca claridad en torno a ellas, lo que hace necesario un gran esfuerzo de investigación y experimentación docente. El presente volumen ofrece una colección de investigaciones recientes en el campo de las estrategias de aprendizaje. For the last thirty years the concept of learning strategies has been at the centre of research and practice of foreign language teaching. In spite of this interest, there still is little clarity about what learning strategies are, which means that a lot of research is needed in this field. This volume reports on recent research and thinking in the field of learning strategies.