Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Deans of men in American colleges and universities were created in the late nineteenth and early twentieth centuries to help manage a growing student population. The early deans often had a personality that allowed them to engage easily with students. Over time, many deans saw their offices increase in size and responsibility. The profession grew slowly but by the 1940's drew several hundred men to annual conferences and many more were members. Deans of men and women were significant figures for college students; many students saw them as the "face" of the college or university. Schwartz traces the role and work of the deans and how they managed the rapidly growing culture of the American college campus in the twentieth century.