Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Misschien ken je hem wel, die sympathieke collega die bij het minste probleem op het werk plotseling in woede kan uitbarsten. Of die meestal zo competente medewerkster die zich tijdens een moeilijke vergadering ineens muisstil houdt. Of anders wel die aardige manager, die opeens is verdwenen als er een belangrijke beslissing moet worden genomen.
Catherine Sandler is er in haar werk heel wat tegengekomen, mensen die normaal gesproken vriendelijk zijn en goed in hun werk, maar onder druk ineens agressief worden, of afstandelijk, of iedere verantwoordelijkheid ontlopen. Hoe moet je daarmee omgaan – en wat voor collega ben je zelf eigenlijk?
Iedereen is anders, maar toch hebben we onder stress allemaal een voorkeursreactie, ontdekte Sandler op basis van haar jarenlange ervaring: vechten, vluchten of bevriezen. Ze ontwierp een ijzersterk model met emotionele profielen dat antwoord geeft op bovenstaande vragen. Waarom aardige mensen niet altijd leuke collega’s zijn is een even praktische als boeiende gids die ons leert beter om te gaan met stress en met gestreste collega’s, waardoor de sfeer op het werk sterk zal verbeteren – ook als het even tegenzit.