Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dit boek verheldert hoe een externe blik van betekenis kan zijn in de kwaliteitszorg van scholen. Het is doordrongen van de idee dat het ontmoeten van visies en perspectieven van externen een organisatie in beweging kan krijgen en houden, en kan inspireren tot kwaliteitsvol onderwijs. Vreemde ogen doen dus spreken. ‘De rol van externen bij kwaliteitszorg’ omvat bewust zowel eerder conceptuele als zeer praktijkgerichte bijdragen. Het wil vanuit verscheidene invalshoeken kaders bieden en tot reflectie en discussie aanzetten. Leraren, schoolleiders, pedagogisch begeleiders en academici nemen het woord. Zij getuigen elk vanuit de eigen context over hoe de rol van externen bij kwaliteitszorg in het onderwijs ingevuld kan worden. Dit boek maakt deel uit van de reeks ‘Beleid voeren in het onderwijs’. Abonnees op deze reeks ontvangen deze pockets aan voordeeltarief. De boeken zijn ook afzonderlijk verkrijgbaar, zonder abonnement. REEKS ‘BELEID VOEREN IN HET ONDERWIJS In de reeks ‘Beleid voeren in het onderwijs’ worden actuele thema’s uitgediept die raakvlakken hebben met zowel onderwijsbeleid als school- en klaspraktijk. Voor leerkrachten, directeurs, schoolbestuurders, lerarenopleiders, beleidsverantwoordelijken en iedereen die zich betrokken voelt bij hedendaagse ontwikkelingen in het onderwijs. Gastauteurs leveren kwaliteitsvolle bijdragen op basis van hun expertise en ervaring. De coördinatie is in handen van een door Uitgeverij Politeia divers samengestelde redactieraad.