Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Onderhandelingen win je niet met rationele argumenten. Je krijgt alleen je zin als je gebruikmaakt van de juiste psychologische inzichten. In dit boek lees je welke strategieën het beste werken.
Onderhandelingen win je niet met rationele argumenten. Je krijgt alleen je zin als je gebruikmaakt van de juiste psychologische inzichten. In dit boek lees je welke strategieën het beste werken.
Tijdens een onderhandeling wordt je mensenkennis continu op de proef gesteld. Hoe goed ben jij in staat om te beoordelen wat jouw gesprekspartners denken en doen. Zijn ze geïnteresseerd in je voorstel? Hoeveel willen ze bieden? Zijn ze serieus, of wordt er een spelletje met je gespeeld?
Onderhandelingsexpert George van Houtem weet als geen ander hoe mensen zich gedragen tijdens een onderhandeling. In dit boek zet hij de belangrijkste psychologische mechanismen op een rij die jou en je gesprekspartners bewust en onbewust beïnvloeden. Ontdek hoe je andere mensen kunt beïnvloeden met framing, maak kennis met het ankereffect en tientallen andere beproefde strategieën.
George van Houtem is vennoot van Holland Consulting Group en mededirecteur van het HCG Onderhandelingsinstituut. Hij begeleidt onderhandelingen en traint en coacht op onderhandelingsvaardigheden en technieken. George is auteur van de bestsellers De dirty tricks van het onderhandelen en Onderhandelen als het heet wordt.