Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Scholen slagen er doorgaans goed in om leerlingen te laten leren, maar het eigen leerproces als organisatie blijft vaak onderbelicht. Terwijl het collectieve leren net cruciaal is om de complexe uitdagingen van vandaag én morgen aan te gaan. Dit boek focust op de hefbomen waarmee je het lerend vermogen van een schoolteam naar hoger niveau tilt. Waarom?
- Scholen moeten wendbaar omgaan met permanente verandering en onzekerheid.
- Dat vraagt een sterk lerend vermogen van de hele organisatie.
- Dit boek reikt de visie en hefbomen aan voor een echt lerende school.
- Uniek is het ontwikkelkader: een opwaartse spiraal als leidraad voor duurzame groei Wat?
- Collectief leren als uitdaging
- Persoonlijk meesterschap als doel
- Professioneel professionaliseren
- Zeven systemische hefboomprincipes ondersteunen het lerend vermogen van de school
- Naar lerende scholen Voor wie?
- directeurs, adjunct-directeurs, TAC-ers, zorg- en graadcoördinatoren, leerlingbegeleiders, bestuurders, interne en externe schoolbegeleiders (ped. begeleiders e.a.), opleidingshoofden, coördinatoren, beleidsmakers