Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Wie een Ikeakast in elkaar wil zetten, pakt daar de gebruiksaanwijzing bij. Dat spreekt voor zich. Maar waarom denken we iets veel complexers, zoals communiceren met medewerkers, collegas en bazen, dan zonder gebruiksaanwijzing te kunnen? Communiceren gaat veel effectiever als u de gebruiksaanwijzing van uw gesprekspartner kent. De gebruiksaanwijzing van uw medewerker leert u in korte tijd deze gebruiksaanwijzingen te `lezen. Het boek geeft u op een praktische en humoristische wijze inzicht in drijfveren, gedrag en temperament van anderen, maar ook van uzelf. Ook u hebt immers een gebruiksaanwijzing. Medewerkers moet u dan ook niet behandelen zoals u zelf behandeld wilt worden, maar zoals past bij hun gebruiksaanwijzing! Met de kennis uit dit boek wordt u voor iedereen een effectieve leider. De methode die u leert gebruiken, is gebaseerd op het JouwGebruiksaanwijzingconcept. Dat concept verrijkt bestaande managementtechnieken en best practices. Ze worden er allemaal nog krachtiger en effectiever door. U vindt daarvan twintig uitwerkingen in dit boek, van brainstormen tot correctieve gesprekken en van leiderschapsstijlen tot vergader- en verkooptechnieken. Uiteraard geldt het bovenstaande niet alleen voor medewerkers. Ook in de communicatie met klanten, collegas, familieleden en met uw baas zal deze kennis van grote waarde zijn.
Hans Faas is een ervaren interim-manager en ondernemer. Als interim-directeur werkte hij voor verschillende bedrijven en overheidsinstellingen. Tegenwoordig is hij directeur van trainingsbureau FaasConsult BV en is hij actief in het lezingencircuit.