• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

De Fanfabriek

Hoe maak je van je klant een terugkerende klant?

Daniëlle Muit
Hardcover | Nederlands | Hoe dan? serie
€ 24,50
+ 49 punten
Pre-order nu, verschijnt op 28/11/2025
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

DE FANFABRIEKJe hebt een geweldig aanbod (product of dienst), maar constateert dat klanten jouw merk zien als één van veel. E-mails worden minder vaak geopend, marketingboodschappen blijven niet hangen en de klantreis maakt nog niet echt indruk. Dat frustreert; je weet dat je iets waardevols biedt, maar de echte connectie met je klanten ontbreekt. Hoe zorg je ervoor dat klanten niet alleen kopen, maar ook fan worden en over jouw merk praten? Ontdek de kracht van een kaart.Opvallen in de massa
 In De Fanfabriek, geschreven voor eigenzinnige ondernemers en merken, ontdek je hoe je van klanten échte fans maakt door online en offline communicatie op een strategische én inspirerende manier in te zetten. Geen saaie campagnes, maar een uniek verhaal dat jouw klanten raakt en dat aanzet tot actie. Je leert hoe je een beleving creëert die ervoor zorgt dat klanten niet kunnen wachten tot je volgende aanbod of collectie uitkomt én enthousiast over je vertellen. Na het lezen van dit boek weet je precies hoe je jouw marketing transformeert in een fanfabriek.Danielle Muit leert je hoe je van jouw klanten fans maakt, Echte fans. Je krijgt concrete antwoorden op vragen, zoals:<>
  • Hoe val je op in een overvolle mailbox of op social media?

  • Hoe zorg je ervoor dat klanten zich echt verbonden voelen met jouw bedrijf?

  • Hoe zorg je ervoor dat klanten niet alleen kopen, maar ook over je praten?

  • Hoe maak je van je offline & online strategie een fanstrategie?

  • Hoe bouw je een community van trouwe klanten rondom jouw merk?


  • Je krijgt inzichten, ideeën, verhalen en concrete acties om meteen toe te passen, zodat jouw merk overal voelbaar is, op het scherm én door de brievenbus.Danielle Muit, fanfabrikant, is een creatieve copywriter en communicatiestrateeg met meer dan 20 jaar ervaring op haar teller. Dit is haar eerste boek, waarin ze Nederlandse (mode)merken wil inspireren om van de klantreis nog meer een beleving te maken, zodat klanten klant blijven en alles wat je lanceert willen kopen. Danielle weet als geen ander hoe je van je klant een terugkerende klant maakt. Een echte fan.

    Specificaties

    Betrokkenen

    Auteur(s):
    Uitgeverij:

    Inhoud

    Taal:
    Nederlands
    Reeks:

    Eigenschappen

    Productcode (EAN):
    9789493440272
    Verschijningsdatum:
    28/11/2025
    Uitvoering:
    Hardcover
    Standaard Boekhandel

    Alleen bij Standaard Boekhandel

    + 49 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
    CADEAU

    Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

    Vul een gat in iemands lectuur
    CADEAU
    GDABD Must-read
    Standaard Boekhandel

    Beoordelingen

    We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.