Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Als je iemand voor het eerst ontmoet, heb je binnen een halve minuut een indruk. Maar is die eerste indruk altijd de beste? Waarom is er soms meteen een klik? Wat is de rol van vooroordelen? Is lichaamstaal echt doorslaggevend? En hoe kom je goed over bij een sollicitatie of een date?
We vormen voortdurend indrukken van anderen en anderen doen dat ook bij ons. In 'De eerste indruk' ontrafelt Roos Vonk beide aspecten van indrukvorming aan de hand van wetenschappelijk onderzoek en herkenbare voorbeelden. Met haar kenmerkende knipoog en vlotte schrijfstijl verklaart ze de psychologische raadsels van ons sociale verkeer.
In deze volledig vernieuwde editie komt ook aan bod hoe we online indrukken vormen en hoe we onszelf presenteren via sociale media. Verder bevat dit boek tests om te ontdekken hoe het proces van indrukvorming bij jezelf werkt. Dankzij 'De eerste indruk' was het nog nooit zo leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!