Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Mens & Gezondheid
  3. Zelfzorg & Psychologie
  4. Psychologie
  5. Sociale psychologie
  6. De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame

De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame E-BOOK

de 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame

Matthijs van Leeuwen, Marc Andrews, Rick van Baaren
E-book | Nederlands
€ 24,50
+ 24 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

(note; dit boek heette voorheen 'Seks, humor en het beloofde land', maar heeft de nieuwe titel 'De 33 beste psychologische beïnvloedingstrucs uit de reclame' gekregen. De inhoud van het boek is hetzelfde gebleven!)


We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden.

In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Dit boek opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Nederlands
Geïllustreerd:
Ja

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789492493897
Verschijningsdatum:
21/04/2020
Uitvoering:
E-book
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 24 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.