Tussen 12 en 14 uur vandaag kan de activatie van je e-books vertraging oplopen. E-books die je bestelt tussen 12 en 14 uur, worden vanaf 14 uur geactiveerd.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
Tussen 12 en 14 uur vandaag kan de activatie van je e-books vertraging oplopen. E-books die je bestelt tussen 12 en 14 uur, worden vanaf 14 uur geactiveerd.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten

Data-bedreven marketing

Danny Oosterveer
Paperback | Nederlands
€ 24,95
+ 49 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Bij alles wat we online doen, laten we digitale voetsporen na. Sterker nog, ook wat we offline doen, wordt vaak digitaal vastgelegd. Dit zorgt voor een explosieve groei van de hoeveelheid data waarover organisaties kunnen beschikken. Toch doen organisaties er nog nauwelijks iets mee. Terwijl je al met een klein beetje verstand van data veel betere beslissingen kunt nemen voor je marketing en communicatie. Dit boek reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om deze waardevolle data naar zinvolle inzichten te vertalen en daarmee de marketinginspanningen te verbeteren. Alle facetten van de inzet van analytics komen aan bod: van de ‘why’ van data tot big data en van het opstellen van metrics tot optimalisatie.

Data-bedreven marketing sluit aan bij de actuele ontwikkelingen in het onlinemarketingvakgebied en bevat veel wetenschappelijke inzichten. Tegelijk biedt het praktische handvatten, bijvoorbeeld over de omgang met privacy. Na het lezen van dit boekhebje kennisgemaakt met de wereld van digital analytics en kun je data verantwoord inzetten om zo je business te optimaliseren

Noordhoff Business Danny Oosterveer is een allround digital marketeer die zijn voorliefde voor de creatieve kant van marketing combineert met een passie voor data. Hij adviseert bedrijven over de inzet van digital marketing, verzorgt trainingen en is een veelgevraagde spreker op congressen, waarbij zijn focus ligt op contentmarketing, digital analytics, advertising, zoekmachineoptimalisatie, webontwikkeling en social media marketing.

Als schrijver en blogger is Danny Oosterveer actief voor Marketingfacts, The Next Web, Frankwatching, Emerce, SportNext en TravelNext.

Hij was hoofdredacteur van het toonaangevende Marketingfacts Jaarboek, is co-auteur van het boek Social Media Management en auteur van het studieboek Basisboek Digital Analytics.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
312
Taal:
Nederlands
Geïllustreerd:
Ja

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789001893125
Verschijningsdatum:
22/01/2020
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
172 mm x 242 mm
Gewicht:
616 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 49 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

2+1 GRATIS

op boeken voor elke leesvoorkeur
CADEAU
Zomeractie: 2+1 GRATIS
BESTE WINKELKETEN

Bekroon jij ons

tot Beste Winkelketen? Breng nu jouw stem uit!
BESTE WINKELKETEN
Beste Winkelketen
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
Ebook kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.