Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Today, "further achievement" can only be accomplished through education. Nevertheless, the "Matthew Effect" prevails within the education sector: he who has, is given to; he who is already educated anyways, educates himself further and vice versa. "Outreaching further education guidance" is intended to actively target educationally underprivileged and disadvantaged groups, whilst opening doors to them that allow for more educational participation and equity. Can this be successful? This study examines the still nascent format of "outreaching education guidance," that has yet to be explored in-depth. As well as empirically evaluating three model projects, the study also presents us with other scientific insights.