Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Darren Aronofsky's Films and the Fragility of Hope offers the first sustained analysis of the current oeuvre of the film director, screenwriter, and producer Darren Aronofsky. Including Pi (1998), Requiem for a Dream (2000), The Fountain (2006), The Wrestler (2008), Black Swan (2010), and Noah (2014), Aronofsky's filmography is discussed with respect to his style and the themes of his films, making astute connections with the work of other directors, other movies and works of art, and connecting his films with other disciplines such as math, philosophy, psychology, and art history.
Jadranka Skorin-Kapov deploys her background in philosophy and math to analyze an American filmmaker with an individual voice, working on both independent productions and big-budget Hollywood films. Aronofsky is revealed to be a philosopher's director, considering the themes of life and death, addiction and obsession, sacrifice, and the fragility of hope. Skorin-Kapov discusses his ability to visually present challenging intersections between art and philosophy. Concluding with a transcript of a conversation between the author and Aronofsky himself, Darren Aronofsky's Films and the Fragility of Hope is a much-needed study on this American auteur.