Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
At the intersection between nature and art, where organic structures meet human design, Daniel Bräg ( 1964 in Pfullendorf, Germany) starts his creative work and brings together opposites: natures eternal cycle on the one side, and humankinds culturally determined era on the other. The installations and photographs by sculptor are humorous presentations of fruit and plants as they grow, bloom, ripen, and wither. Wizened pears, for instance, are implanted in their own bed of mold, on refrigerated shelves next to jars containing preserved branches of freshly blooming leaves and buds. The temporal essence of nature thus acquires its own aesthetic and beauty, free of the overwhelming symbolism of the Baroque memento mori, which compresses the process of decay into allegories of the frivolity of life. This publication features the artists work.