Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cutting the Wire, a masterful collaboration between photographer Bruce Berman and poets Ray Gonzalez and Lawrence Welsh, offers us a way to look again, to really look, at the border between Mexico and the United States. Berman, who has photographed and lived in El Paso for decades, is a documentarian who uses his camera to record what’s in front of him rather than for, as he puts it, “mere self-expression.” Berman’s visual investigations of the everyday realities of the border—detention centers, smeltertown cemeteries, kids playing along a river levee, descanso crosses on telephone poles for the disappeared—are exactly the stuff the poetry of Gonzalez and Welsh is made of. The multilayered histories of the border landscape provide an inexhaustible supply of rich and fertile raw material for both Gonzalez and Welsh. But their poetic visions allow them to capture elements of a personal and collective past that historians have often failed to record.