Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Banking has traditionally operated in a relatively stable environment for decades. However, today the industry is facing a dramatically aggressive competition in a new deregulated environment.The net result of the recent competition and legislation is that traditional banks have lost a substantial proportion of their domestic business to essentially non-bank competition. Competition will undoubtedly continue to be a more significant factor. Thus it is imperative for banks to get useful feedback on their actual response time and customer service quality aspects of retail banking, which in turn will help them take positive steps to maintain a competitive edge. Finding a place in this heating sun becomes vital to the long-range profitability and ultimate survival of the bank.Getting information about customers, who they are and their purchasing behavior is a very important input for an organization. This information will contribute to a better understanding of the customer and corporations can use this knowledge to improve targeting, creating offers and shift merchandise.