Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The ever-growing influence of the Internet has caused a paradigm shift in relationships between customers and companies. New types of interaction introduced by Web 1.0 have undergone a dramatic change in quantity and quality with the advent of Web 2.0. Web 3.0, better known as the Semantic Web, will also significantly impact how companies understand Customer Relationship Management (CRM). Customer Relationship Management and the Social and Semantic Web: Enabling Cliens Conexus provides an overview of the field of the Semantic Web, social Web, and CRM by uniting various research studies from different subfields. Providing a forum for the exchange of research ideas and practices, this book is a reference convergence point for professionals, managers, and researchers in the CRM field together with IT professionals. It also aims to explore the opportunities and challenges confronting organizations in the light of customers in Web 2.0 by using new technologies, including semantic technologies (Web 3.0).