• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Customer Experience in the Context of Omnichannel Retailing

Customer Experience in the Context of Omnichannel Retailing

Analysis of Marketing Instruments, Channel Integration and Customer Experience Dimensions During the Customer Journey

Nils Fränzel
€ 105,45
+ 210 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The research focus of Nils Fränzel is on customer behaviour in omnichannel retailing. He focuses on the multidimensionality of customer experience and the reciprocal interactions between different dimensions of customer experience. He also looks at the importance of channel specific marketing instruments and channel integration along the customer journey. Nils Fränzel's analysis contributes to the latest research in the field of customer experience in omnichannel retailing and shows the importance of the different stages of the customer journey.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
261
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783658475673
Verschijningsdatum:
5/06/2025
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 210 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
Banner ebookactie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.