Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Our contemporary historical moment is often characterized by social, political, economic, technological, and educational complexities, as well as lived experiences of estrangement, isolation, insecurity, loss, threat, and trauma. Within this difficult context, conventional understandings of community which often rely upon assimilation or exclusion are devoid of hope, and new imaginations of community and community building are needed to cultivate generative, nurturing, sustaining experiences of life together. Through a multi-threaded exploration of the curriculum as embodied and emerging in a living ecosystem, new conceptualizations of community building may emerge. Drawing upon poststructural feminism, poetics, autobiography, and metaphors of the maternal body, this book explores the complicated intersections of difference, embodiment, emergence, and relationality within the curriculum, to reimagine the possibilities of building the other community, one inclusive of difference. Facing the challenges of our time with hope, grace, and creativity, this book is uniquely positioned in a middle space between the theoretical concerns of the academic community and the needs for accessibility by the practitioner within an instructional context.