Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Culture and personality are deeply related. Gerard Saucier articulates their interface, and new insights regarding the psychology of religion and spirituality. Rather than making assumptions of cultural homogeneity that promote stereotyping, Gerard Saucier applies a distributive model of culture which assumes heterogeneity, linking the otherwise separate compartments of culture and personality. Personality variation maps cultural non-uniformity, but variation in mindset (attitudes, beliefs, values) does so more directly. Studies of isms concepts embedded in natural language demonstrate that matters of religion and spirituality make up a substantial fraction of culture-relevant mindset, and empirical evidence shows these have a large effect-size contribution to cultural differences between nations around the globe. This book will be of much interest to specialists and (post-graduate) graduate students interested in culture, personality, and religion or spirituality.