Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Many ideas about competency date back to the early 20th century when the technologies of ability and achievement testing were first developed. But are the skills measured by these tests adequate in and relevant to today's world? What does it mean for a worker, a student, or a parent to be competent in cultures around the world? and Elena L. Grigorenko bring together a group of leading scholars to discuss how competency is defined in cultures around the world. Moving beyond traditional blanket expectations of Western culture, the authors explore the existence and various forms of core competencies, discuss how competencies can be identified and studied across cultures and explain how integral it will be to understand varying definitions of competence as globalization increases and societies become more complex. fields of intelligence and of cultural psychology while also appealing to cognitive, developmental, cultural, and educational psychologists as well as anthropologists and educators at all levels.