Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
With the penetration of Internet and social media, the world is not only gradually turning into a flat market for international commerce, but also opening up to become a level playing field for communications. Understanding how the cultural element and the rise of social media influence global communications is especially important for B2C technology companies, because they are committed to constantly delivering innovative products and communicating these new concepts to people all over the world from different cultures. To help these companies improve communications effectiveness, the author reviews current academic papers and conducts a thorough content analysis to analyze the effectiveness of social media activities of two international B2C technology companies, Microsoft and Lenovo, on Chinese and US social media platforms from a motivation perspective, and then summerizes several important principles for social media communications in different cultures.