Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book, edited by Diego Sileo and Giacomo Zaza analyses the most important contemporary Cuban artistic practices, providing a means to understanding the performative and subversive climate of a country that has survived and resisted for more than fifi ve decades between hostility and want and is now going through big changes.
Art has created, and continues to create, a noisy, many-voiced, ironic and critical, open and disruptive representation. CUBA. TATUARE LA STORIA [Tattooing history] means tracing a route that involves questions of race and identity, the heritage of cultural revolutions, evolutions and involutions.
A path that bears within it the primary stereotypes and needs, the popular roots and the religious rituals, the blending and bonding in the private and the social, the physical and the mental.
The book dwells on the symbolic potential of the imagination and on the multimedia and interdisciplinary side of Cuban art. It gives space to the voices that deconstruct the rhetorical structures of the institution and the powers, taking in experiences linked to video experimentation, photography and collective performance.